er vel 8,2 liter som er passelig for denne vel, i følge manualen her: http://b2-audio.com/images/ES%208%20MKII%20%20final.pdf
Announcement
Collapse
No announcement yet.
hvilke 8" subber har TRØKK?
Collapse
X
-
jeg kan på det varmeste anbefale b2 es8.disse funker meget bra til meg ihvertfall og pga feil eller skal jeg si ultratabbe fra min side,regnet jeg ikke INNVENDIG kassemål når jeg kuttet platene,så kassa mier bare på 26L på 2 stk,men det funker fortsatt jævli bra.Jay Holm annbefalte meg å prøve med 40L kasse,og den blir satt sammen i påsken.jeg kan sikkert skrive litt om mine erfaringer om disse to forskjellige kassestørrelsene om en ukes tid hvis du trenger det.PIONEER FOCAL B2AUDIO MOSCONI STINGER
Comment
-
Originally posted by visløff View Posthei, er på jakt etter noen 8" elementer som har litt trøkk i seg. subbene skal stå i en opel ascona b 2dørs som har den dumme løsninga med bensin tanken rett bak bakseta planen er og lage noen små kasser som passer inn der sidepanela ved baksete er. tror en får til noen liter der.
Comment
-
Det som vi oppgir på produktbladet på subbene våre er kun forslag "enclosure suggestions".
For andre forslag, så kan dere kontakte oss direkte.
Som de fleste erfarne her inne vil være enig i, så er slike forslag som regel et kompromiss.
Optimale kasser får en først ved erfaring og når en har info om hvordan kassen kan utformes / justeres til den enkelte brukeren.
Comment
-
Originally posted by visløff View Postja der var det ja, klarer nok ikke 14 liter, kanskje 10 viss jeg er heldig.
Jeg har fint liten erfaring med dagens modeller, men tviler sterkt på at de kan være så dårlige som vedkommede under hevder hver gang sjangsen byr seg. (han har vel på et eller annet tidspunkt ødelagt et RF produkt, og da er det selfølgelig produktets feil , og ikke hans, ergo er allt fra den produsente ubrukelig) :
Originally posted by cossiemk1 View PostDD og B2 stiller i en helt annen klasse en RF, så RF burde du styre unna hvis du vil ha noe BRALast edited by FE3T; 21-04-2011, 17:49.
Comment
-
Originally posted by Miniboom View PostHan sa at DD og B2 ligger i en annen klasse, ikke at RF var ræva.
Siden en setning vanligvis avsluttes med et punktum foreslår jeg at du også leser det ETTER kommaet.
feks dette: ", så RF burde du styre unna hvis du vil ha noe BRA"
At DD og B2 kan være bedre tviler jeg ikke på, men om trådstarter ikke kan skaffe til veie volumet som krevs, er det ikke da bedre med en bra sub i optimalt volum, enn en superb sub i helt feil volum?
Comment
-
Originally posted by Miniboom View PostHan sa at DD og B2 ligger i en annen klasse, ikke at RF var ræva.
Originally posted by cossiemk1 View PostDD og B2 stiller i en helt annen klasse en RF, så RF burde du styre unna hvis du vil ha noe BRAMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Originally posted by JørgenFælt mye til egne tolkninger det skulle være da. Bare fordi noen(subjektivt) mener at noe ikke er bra. Så MÅ det være RÆVVA? Det finnes mellomting, som OK, eller GREIT eller BRUKBART.
I tillegg er det faktisk så at utrykk som ræva og møkka er nettopp hva vedkommede har brukt om RF suber i tideligere poster, så det er vel ikke så rart ar det er nettopp slik kommentarene hans tolkes, selv om ordlyden har blitt litt mer forsiktig.Last edited by FE3T; 26-04-2011, 00:08.
Comment
-
ES8 MKII veil 1699, ES8 som nå er utgått var litt rimeligereLast edited by B2 Audio; 26-04-2011, 17:19.
Comment
-
Originally posted by FE3T View PostI dette tilfellet, er denne "noen" en person som har brukt så mye energi på å rakke ned på RF produkter både her og på bilforumet at både Admins og andre brukere har reagert på det.
I tillegg er det faktisk så at utrykk som ræva og møkka er nettopp hva vedkommede har brukt om RF suber i tideligere poster, så det er vel ikke så rart ar det er nettopp slik kommentarene hans tolkes, selv om ordlyden har blitt litt mer forsiktig.
Slapp av da! hvis du tar det han sier seriøst så er det du som er et brø, det gjelder forsåvidt andre forumbrukere som svelger alt han sier rått.
Er enig i at rf hetsen begynner å bli gammel, men hallo liksom
Comment
-
Jeg har 4x kicker L7 8" på RF forsterkere. Når det gjelder lydtrykk så er det mer enn nok av dette. (en liten demo her: http://www.youtube.com/watch?v=KAWn0GNFGrg )
SQ messig så syntes jeg det funker bra også, det har vel mye mer med montering, kasser og justering å gjøre, enn selve elementene.
Når jeg deltok på EMMA i fjor så fikk jeg iallefall en relativt god lydscore, til tross for at det var første gang jeg deltok, og at jeg har komponenter som enkelte mener man bør styre unna for SQ.
Comment
Comment